eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętuprawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "rosak" <h...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętu
    Date: Wed, 17 May 2006 10:34:03 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <e4en51$ser$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bzl147.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1147854823 29147 83.19.41.147 (17 May 2006 08:33:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 May 2006 08:33:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:388202
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    pytanie chyba proste jednak brak mi czasu aby samemu znaleźć odpowiedź w
    gąszczu ustaw i rozporządzeń.
    Kupiliśmy niedawno z żoną elektroniczą niańkę dla dziecka za ok. 200 zł. po
    5 dniach używania zauważyłem że sprzęt nie jest do końca sprawny (nadajnik
    nie działa na samej baterii, po odłączeniu zasilacza). Od razu udaliśmy się
    do sklepu. Pani przyjęła reklamację i poinformowała mnie że sprzęt podlega
    gwarancji a termin naprawy to min. 14 dni. Zapytałem czy przypadkiem sprzęt,
    w którym wykryto wadę w ciągu 7 dni (a może nawet jest to 10 dni) nie
    podlega natychmiastowej wymianie, na co odpowiedziała że oni i tak starają
    się to zrealizować jak najszybciej i że aktualnie nie mają na miejscu
    takiego sprzętu ale że kierownik dowiezie z hurtowni za 3 dni. Stwierdziłem
    ze 3 dni nas nie zbawią i że poczekamy. Jednak po 3 dniach w sklepie był
    kierownik który stwierdził że nadal sprzętu nie ma i dalej swoje że termin
    naprawy wynosi 14 dni.

    Moje pytanie: czy mogę żądać od sklepu natychmiastowego zwrotu pieniędzy?

    Nie byłoby problemu gdyby nie to że życie bez takiego małego wynalazku staje
    się dosyć uciążliwe.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    --
    rosak


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1