eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętu › Re: prawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętu
  • Data: 2006-05-18 05:33:27
    Temat: Re: prawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 17.05.2006 DonWito <q...@c...barg.cy> napisał/a:
    > Dnia Wed, 17 May 2006 18:08:52 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    >
    >> Dnia 17.05.2006 DonWito <q...@c...barg.cy> napisał/a:
    >>> Dnia Wed, 17 May 2006 10:34:03 +0200, rosak napisał(a):
    >>>> Moje pytanie: czy mogę żądać od sklepu natychmiastowego zwrotu pieniędzy?
    >>> Nie. Patrz archiwum i strona Federacji Konsumentów.
    >> Tak.
    > wg mnie oznacza to, że nie można opierając się na obowiązującym
    > prawie żądać od sprzedawcy natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
    > Czy potrafisz to jakoś uzasadnić swoje zdanie?

    Oj zwykle czepialstwo z mojej strony, akurat w Twoim przypadku
    nieuzasadnione a raczej nie w Ciebie wymierzone: w koncu zadac moze z tym,
    ze bedzie to zadanie nieskuteczne i tyle. Irytuja mnie ludzie ktorzy
    zadaja powtarzajace sie do znudzenia pytania i nawet im sie nie chce na
    tydzien wstecz archiwum przeszukac.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1