    From: "roxy" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odsetki od kredytu bankowego
    Date: Fri, 27 May 2005 21:42:38 +0000 (UTC)

    Witam, chciałabym zapytać grupowiczów w następującej sprawie : czy przy
    kredycie bankowym, ze zmiennym oprocentowaniem, odsetki powinny ulec
    zmianie ?
    W roku 2000 wzięłam kredyt na auto/nowe/ w GE Capital Banku, i na początku,
    wraz ze zmianą stóp procentowych , które RPP obniżała, malały mi też
    odsetki. Od dwóch lat, mimo, ze stopy procentowe znów spadają, bank nie
    obniża oprocentowania kredytu. Kredyt mam ubezpieczony na wypadek straty
    pracy, kalectwa lub śmierci i płacę w racie dość dużą kwotę. Rozumiem, ze w
    razie np. utraty pracy, ubezpieczyciel spłaca bankowi resztę kredytu. Czy
    potem ja będę dłużnikiem ubezpieczyciela ?
    Pytam, bo ostatnio czytałam na grupach podobnego posta - gość miał
    ubezpieczony kredyt, stracił pracę, więc bank ściągnął kredyt z
    ubezpieczenia. Potem - przyszedł do niego komornik z polecenia
    ubezpieczyciela ;(
    Jak to jest z tym ubezpieczeniem, za co właściwie się płaci ? Może ktoś z
    grupy może podpowiedzieć:)
    Pozdrawiam grupowiczów