  • Data: 2005-05-29 14:30:25
    Temat: Re: odsetki od kredytu bankowego
    Od: "roxy" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    CREED <e.box@@poczta.fm> napisał(a):

    > Zapoooomnij!!! Nie w GE. ja tez mam taki sam kredycik u nich. W zyciu
    > wiecej!!!! NIGDY!!! Dla niepoznaki zmienili juz dwukrotnie nazwe w
    > ciagu niemalze roku czasu, teraz nie "CAPITAL" a bardziej po
    > barbarzyńsku "MONEY". Spóxnisz sie pare dni - zanim dojdzie upomnienie
    > juz dzwonia po nocy w sobote : a czemu nie zaplaciłes a dlaczego nie
    > masz a co zrobiłes z pieniędzami - człowiek czuje sie jak na
    > przesłuchaniu...
    Właśnie...ja mam tak samo :( Ostatnio przepływ pieniądza jest dłuższy, więc
    zdarzają mi się "poślizgi" w zapłacie...Dzwonią wtedy w sobotę, kiedyś była
    też niedziela...

    Zastanawiałam się, czy mógłbyś polecić inny bank...Rata jest dość
    wysoka /prawie 400 zł/, z tego jest tam też pełna składka ubezpieczeniowa.
    Zastanawiałam się, czy z niej nie zrezygnować, skoro i tak po spłacie
    kredytu banku przez ubezpieczyciela - staję się jego dłużnikiem...Wyjściem
    byłoby też spłata resztki tego kredytu przez inny bank, i wzięcie tam
    kredytu na następne 3 lata...Nie chcę się pozbywać tego auta, bo mało jeżdżę
    i znam go / jest mało awaryjne /

    P.S. Wzięłam ten kredyt w GE, w roku nabycia auta tylko ten bank, po wpłacie
    30% nie żądał żadnych paierów ;)