  • Data: 2005-05-29 15:14:49
    Temat: Re: odsetki od kredytu bankowego
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 May 2005 14:30:25 +0000 (UTC), roxy napisał(a):

    > CREED <e.box@@poczta.fm> napisał(a):
    [...]
    > Właśnie...ja mam tak samo :( Ostatnio przepływ pieniądza jest dłuższy, więc
    > zdarzają mi się "poślizgi" w zapłacie...Dzwonią wtedy w sobotę, kiedyś była
    > też niedziela...
    >
    > Zastanawiałam się, czy mógłbyś polecić inny bank...Rata jest dość
    > wysoka /prawie 400 zł/, z tego jest tam też pełna składka ubezpieczeniowa.
    Niestety nie polece zadnego banku. .... pozostawie ten trudny wybor
    Tobie. W kazdym banku "coś" jest

    > P.S. Wzięłam ten kredyt w GE, w roku nabycia auta tylko ten bank, po wpłacie
    > 30% nie żądał żadnych paierów ;)
    > Pozdrawiam
    To są niestety "ułatwienia" które tak potem kosztują. Brałem juz wiele
    kredytów , ale tylko GE jako jedyny żadał podpisu współmałzonka i to
    juz kilka lat temu - zabezpieczaja sie na najrózniesze sposoby - nie
    chcą papierów , ale jak nie daj Boże coś sie zdarzy to cała kasa za
    ubezpieczenie kredytu na nic się zda! Dzieci i wnuki bedą płacić
    jeszcze kilkadziesiąt lat ;-)
    Znany jest mi osobiscie przypadek z Lukas banku - gdzie jak wiadomo
    ubezpieczaja sie i to wysoko, a koszt kredytu jest zaje**sty!
    facio kojfnął na raka a jego zona musiała spłacić cały kredyt chociaż
    nic nie podpisywała(kredyt był ubezpieczony!!!) Tak to w Polsce
    wyglada ubezpieczenie kredytu.
    Moge polecic IMHO najlepsze rozwiazanie: wziac kredyt i splacic jak
    najszybciej GE (Moze poszukać oddziału PTF - dają dość tanie kredyty w
    dewizach)

    CREED