eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową ? › niezgodność z umową ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-on
    line.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.
    chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "tommybox" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niezgodność z umową ?
    Lines: 38
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Message-ID: <za8jd.59009$z77.15217@news.chello.at>
    Date: Sat, 06 Nov 2004 17:51:27 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.41.57
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1099763487 62.179.41.57 (Sat, 06 Nov 2004 18:51:27 MET)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 06 Nov 2004 18:51:27 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:253631
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich i od razu prosze pomoc:

    około 7 tygodni temu zamówiłem meble ze skóry w meble Agata w Warszawie.
    Wczoraj dostałem info, że mebelki juz są pojechałem wplacić pieniążki.
    Dzisiaj dostawa do mieszkania gratis od firmy...

    Meble dostrczyła firma transportowa z ktorej uslug korzysta meble Agata. Po
    rozpokowaniu mebli (w obecnosci firmy transportowej) okazało się, że meble
    były pakowane w gąbki, które były pomazane mazakiem olejnym....W wyniku
    czego meble mają bardzo szpecące plamy.....

    Ja oczywiście w szoku - meble kosztowały ponad 7000 zl.

    Oczywiscie, nie chcialem tej dostawy przyjąć - firma transportowa mówi, że
    nie może tego zabrać - może tylko spisać protokół, że towar dostrczono
    uszkodzony fabrycznie - itd itp....

    Jakie sa moje prawa w chwili obecnej? meble robione na indywidualne
    zamówie: 3 cześci (kanapa, fotel i puf) - z czego 2 części posiadają
    strasznie szpecące plamy....

    Jutro z samego rana jadę do sklepu....co mogą mi zaproponować ? podkreślam,
    że towar był uszkodzony w momecie dostrczenia - ale dostawca nie chciał go
    zabrać - ponieważ stwierdził, że jest uszkodzony nie w wyniku transportu a
    w wyniku złego pakowania przez fabrykę...

    Czy mój problem to niezgodność z umową ?
    Czy mogę żądać zwotu gotówki ?
    Żaden rabat nie wchodzi w grę, ponieważ meble są naprawdę oszpecone..

    prosze Was o rady ...

    pozdrawiam

    t



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1