  • Data: 2004-11-06 21:24:43
    Temat: Re: niezgodność z umową ?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    tommybox wrote:
    > a wlasciwie jezeli powiedzą, że za siedem tygodni zrobią nowe - to czy musze
    > się na to zgodzic ?
    >
    > co znaczy "odpowiedni czas"?

    "Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się
    rodzaj towaru i cel jego nabycia." - tyle mówią przepisy... 7 tygodni
    wydaje się być trochę długim terminem. Ale jeśli nie będą chcieli Ci
    oddać pieniędzy, to skończy się w sądzie. Nawet jeśli byś wygrał, to
    zapewne poczekasz na pieniądze dłużej niż 7 tygodni (to jeszcze zależy
    skąd jesteś), a czy wygrasz... A skąd ja mam wiedzieć ;)
    Więc wiedzę o swoich prawach warto mieć, ale lepiej załatwić sprawę
    polubownie.

    > czy moge zadac zwrotu gotowki na czas "robienia" nowego zestawu ? - przeciez
    > najpierw zamawialem (placąc małą 10% zaliczkę) - a dopiero w momencie
    > dostawy uiszczałem resztę.....

    Nie bardzo, bo umowa została już wykonana, a teraz tylko reklamujesz jej
    niewłaściwe wykonanie. Ale jeśli się zgodzą...

    KG