eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonienalezycie dzialajacy dostep do Internetu › nienalezycie dzialajacy dostep do Internetu
  • Data: 2005-10-10 16:14:41
    Temat: nienalezycie dzialajacy dostep do Internetu
    Od: "mihauu" <m...@1...pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Od kwietnia tego roku walcze z firma, ktora swiadczy dostep do Internetu w
    technologii ADSL. Firma nazywa sie Multimedia. Umowe mam podpisana na rok na
    przepustowosc do 512/128kb/s.

    Problem polega na tym, ze pingi do wszelkich mozliwych serwerow siegaja
    momentami wartosci 2sek. (dwoch sekund, czyli 2000ms!!!) a srednio wynosza
    250ms (np. do wp.pl czy onet.pl). Dodatkowo notorycznie gubione sa pakiety
    danych (ok. 6-15% strat).

    Problemy te wystepuja stale. Pisalem trzykrotnie do nich reklamacje - kazda
    nieuznana.

    Chce zerwac z nimi umowe, ale jezeli zrobie to z wlasnej winy, to nalaze sie
    na niemale koszty zwiazane z zerwaniem umowy wlasnie (ok. 1300zl). Co mam
    robic, zeby zerwac z nimi umowe z ich winy??? Czy sa jakies regulacje dot.
    swiadczonych uslug dostepu do Internetu (w ich umowe mam napisane, ze
    Operator zobowiazuje sie do swiadczenia uslug zgodnych z cennikiem i to
    wszystko)???

    Prosze pomozcie,
    Michal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1