  • Data: 2005-10-14 08:42:52
    Temat: Re: nienalezycie dzialajacy dostep do Internetu
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem polega na tym, ze pingi do wszelkich mozliwych serwerow siegaja
    > momentami wartosci 2sek. (dwoch sekund, czyli 2000ms!!!) a srednio wynosza
    > 250ms (np. do wp.pl czy onet.pl). Dodatkowo notorycznie gubione sa pakiety
    > danych (ok. 6-15% strat).

    Ja jako taki jeden "malenki" ISP tez mialem w sieci takiego upierdliwca,
    ktory zawsze krzyczal przez telefon, jak strony otwierały mu się "za
    wolno". Na poczatku to zlewalem ... ale jak mu jakis domorosły
    informatyk od niego z pracy pokazal co to jest ping, to k**** nerwicy
    mozna bylo dostac, bo gosc wciaz sypal tekstami "ping wyswietla, ze jest
    awaria".