eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie ma faktury, kllient nie placi?nie ma faktury, kllient nie placi?
  • Data: 2006-12-15 00:09:04
    Temat: nie ma faktury, kllient nie placi?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wykopalem z UOKiK cos takiego:

    5 października 2005 r. sygn. akt XVII Amc 73/04

    Lp.672

    Data wydania i sygnatura:5 października 2005 r. sygn. akt XVII Amc 73/04

    Nazwa i siedziba sąduSąd Okręgowy w Warszawie Sąd Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów

    Oznaczenie stron
    oraz informacja o udziale w postępowaniu prokuratora lub organizacji
    społecznej:Powód: Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Pozwany:
    Elżbieta Pawlus i inni

    Postanowienie wzorca umowy uznane za niedozwolone: Ramtel zastrzega, że nie
    doręczenia faktury za abonament nie zwalnia Abonenta z obowiązku opłaty
    abonamentowej

    Uwagi:

    data dokonania wpisu:5 kwietnia 2006 r.

    Czy zatem w przypadku nieotrzymania faktury jednak klient ma prawo nie
    zaplacic? Hm? Bo z jakiego innego powodu prezes UOKiK mialby uznac ten zapis
    za niedozwolony?

    Pozdrawiam,

    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1