eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie ma faktury, kllient nie placi?Re: nie ma faktury, kllient nie placi?
  • Data: 2006-12-15 00:21:14
    Temat: Re: nie ma faktury, kllient nie placi?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <c...@c...pl> napisal(a):
    > Czy zatem w przypadku nieotrzymania faktury jednak klient ma prawo nie
    > zaplacic? Hm? Bo z jakiego innego powodu prezes UOKiK mialby uznac ten zapis
    > za niedozwolony?

    Bardzo, bardzo, bardzo kontrowersyjna sprawa. Jeśli umowa przewiduje
    cykliczne płatności znanej przez klienta kwoty, to klient ma płacić
    zgodnie z umową. Faktura jest papierem dokumentującym zdarzenie
    gospodarcze dla celów księgowych. Rozumiem, że np. połączenia - no,
    klient nie dostał faktury, to nie wie ile miał zapłacić. Ale
    abonament?!
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1