eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie ma faktury, kllient nie placi? › Re: nie ma faktury, kllient nie placi?
  • Data: 2006-12-15 00:30:13
    Temat: Re: nie ma faktury, kllient nie placi?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Samotnik wrote:

    > <c...@c...pl> napisal(a):
    >> Czy zatem w przypadku nieotrzymania faktury jednak klient ma prawo nie
    >> zaplacic? Hm? Bo z jakiego innego powodu prezes UOKiK mialby uznac ten
    >> zapis za niedozwolony?
    >
    > Bardzo, bardzo, bardzo kontrowersyjna sprawa. Jeśli umowa przewiduje
    > cykliczne płatności znanej przez klienta kwoty, to klient ma płacić
    > zgodnie z umową. Faktura jest papierem dokumentującym zdarzenie
    > gospodarcze dla celów księgowych. Rozumiem, że np. połączenia - no,
    > klient nie dostał faktury, to nie wie ile miał zapłacić. Ale
    > abonament?!

    Też tak myślę. Równie dobrze możnaby uchylić zapis "w kwestiach
    nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego".

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1