  • Data: 2007-11-12 16:25:38
    Temat: kara dla pracownika
    Od: "Bappa" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    pracuję na stanowisku kierowniczym, po licznych ustnych upomnieniach
    ukarałam pracownika pisemnym upomnienieniem
    ".....upominam Pana do starannego i rzetelnego wykonywania X czynności..."
    ( ta informacja skierowana była wyłącznie do pracownika wyłącznie ode
    mnie -wewnątrzdziałowa)
    Pracownik w sposób pisemny zwrócił się do mnie o ustalenie czy jego czynność
    zasługuje na tego typu upomnienie.
    (nie chodziło mi o stricte karę porządkową bo taka jest wydawana przez
    pracodawcę z wpisem do akt)
    Jak z tego wyjść obronną ręką?
    Porszę o wyjaśnienie
    dziekuję za odpowiedzi