  • Data: 2007-11-12 21:04:48
    Temat: Re: kara dla pracownika
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > pracuję na stanowisku kierowniczym, po licznych ustnych upomnieniach
    > ukarałam pracownika pisemnym upomnienieniem
    > ".....upominam Pana do starannego i rzetelnego wykonywania X czynno?ci..."

    Ty nie mozesz pracownika ukarac, bo nie jestes jego pracodawca. Poza tym
    to co napisalas (własciwie to jakiej jestes płci ?) to generalnie jest
    po prostu smieszne :)

    Karze sie za okreslone wykroczenie, a to ze ktos robi robote byle jak...
    to sprawa dyskusyjna i pewnie sobie w ten sposob bedziecie długo
    dyskutowac.

    Przesuncie lenia do sprzątania kibli, to sobie sam pojdzie.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl