  • Data: 2007-11-12 20:03:11
    Temat: Re: kara dla pracownika
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fha54k$5fj$1@news.onet.pl Bappa <b...@o...pl> pisze:

    > chodzi mi wyłącznie o to, aby nie podwiązywać tego pod karę porządkową (z
    > wpisami do akt)
    > czy mogę dawać takie upomnienia w lini kierownik-pracownik?
    Kodeksowe kary porządkowe może nakładać pracodawca.
    Ty nim nie jesteś.
    Pozostaje możliwość delegacji uprawnień - musiałaby być jednak określona w
    sposób formalny.
    Skoro nie masz jasności i pytasz, to zakładam, że nie jest.
    Możesz kierować do pracownika polecenie służbowe na piśmie, także
    zawierające upomnienia - np. polecenie starannego wykonywanie pracy, ale to
    nie jest kara w sensie kodeksowym.
    Osobiście na miejscu tego pracownika też bym sobie z takim "kerownikiem"
    pokorespondował. Ciekawe, komu by się prędzej znudziło.
    No chyba, że faktycznie zaniedbuje obowiązki i można to w sposóbniezbity
    udwodnić/udokumentować.

    --
    Jotte