  • Data: 2003-03-14 10:40:46
    Temat: druk RMUA jaka podstawa prawna?
    Od: "arconuss" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma w której pracowałem została przejęta przez inną firmę. Dotychczas
    otrzymywałem druki RMUA, które miały nazwę ZUS RMUA, były sygnowane podpisem
    i pieczątką pracodawcy. Teraz otrzymuję dokument (też format A4), który
    nazywa się pasek płacowy: nie ma żadnej pieczątki a podpis jest skanowany
    komputerowo.
    (zawiera on wszystkie informacje merytoryczne, które powinny być na RMUA).

    1. Czy ta forma może zastępować RMUA (czy RMUA jest drukiem
    sformalizowanym)?
    2. Czy dokument RMUA (lub go zastępujący) muszą być sygnowane podpisem i
    pieczątką płatnika (jaka jest podstawa prawna)?

    Z góry dziękuję za pomoc!