  • Data: 2009-04-02 08:02:57
    Temat: akt notarialny- czy prawidlowy?
    Od: Krzysiek <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w naszej wspolnocie jedna rodzina wykupila strych,
    za zgoda oczywiscie wszystkich czlonkow wspolnoty.
    poniewaz strych byl czescia wspolna i kazdy mial
    tam jakies udzialy- nalezy kazdemu zmienic akt
    notarialny.
    akt notarialny, ktory posiadam obecnie, wyglada tak,
    ze jest na nim poswiadczona sprzedaz mieszkania-
    czyli jest sprzedajacy i kupujacy (ja).
    nowy akt notarialny, sporzadzony na okolicznosc
    adaptacji strychu, wyglada tak, ze wypisani
    sa wszyscy czlonkowie wspolnoty i informacja, ze zgadzamy
    sie aby jedna rodzina przejela ten strych, co zmniejsza
    nasze udzialy w czesciach wspolnych.

    pytanie- czy taki akt notarialny jest sensowny? czy
    nie powinien to byc jakis osobny dokument dla kazdego
    czlonka wspolnoty? ja niedlugo chce sprzedac to mieszkanie
    i nie chce przy sprzedazy ciagnac wszystkich wymienionych
    w akcie osob do notariusza przy sprzedazy.

    prosze o informacje, jak wygladac powinien wlasciwy akt

    pozdrawiam,
    krzysiek