eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru › Zwrot towaru
  • Data: 2011-09-02 11:04:44
    Temat: Zwrot towaru
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Klientka kupila u mnie stroj kapielowy poprzez internet. Po otrzymaniu
    stroju prosila o zwrot bo cos jej sie nie podobalo. Odpisalem, ze nie ma
    problemu. Otrzymalem zwrot, a tam stroj bez foli, bez oryginalnego pudelka i
    bez metek. Napisalem, ze nie przyjme tego stroju w takim stanie i ze po
    wplaceniu 5 zl odesle go jej spowrotem. Klientka straszy mnie sadem i chce
    wysylac jakis przepis gdzie niby metki NIE SA wazne przy zwrocie do 10 dni.
    Twierdzi, ze stroj byl w foli (co jest bzdura) i ze zrobila zdjecia PRZED
    wyjeciem go z koperty.

    Ja uwazam tak. Klientka zalozyla stroj, pudelko wywalila, po czym miala
    jakies uwagi. Spakowala do koperty, wyciagnela aparat i teraz mnie straszy.
    Co mi moze grozic jezeli sprawa pojdze gdzies wyzej i jak sie bronic przed
    nie uczciwa klientka? Jej slowo przeciwko mojemu?

    pozdrawiam
    MIX-NET


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1