eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaruZwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MIX-NET" <hk@.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru
    Date: Fri, 2 Sep 2011 13:04:44 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <j3qd8d$1nf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-38-252.dynamic.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1314961485 1775 89.74.38.252 (2 Sep 2011 11:04:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Sep 2011 11:04:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: mix_net
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:686995
    [ ukryj nagłówki ]

    Klientka kupila u mnie stroj kapielowy poprzez internet. Po otrzymaniu
    stroju prosila o zwrot bo cos jej sie nie podobalo. Odpisalem, ze nie ma
    problemu. Otrzymalem zwrot, a tam stroj bez foli, bez oryginalnego pudelka i
    bez metek. Napisalem, ze nie przyjme tego stroju w takim stanie i ze po
    wplaceniu 5 zl odesle go jej spowrotem. Klientka straszy mnie sadem i chce
    wysylac jakis przepis gdzie niby metki NIE SA wazne przy zwrocie do 10 dni.
    Twierdzi, ze stroj byl w foli (co jest bzdura) i ze zrobila zdjecia PRZED
    wyjeciem go z koperty.

    Ja uwazam tak. Klientka zalozyla stroj, pudelko wywalila, po czym miala
    jakies uwagi. Spakowala do koperty, wyciagnela aparat i teraz mnie straszy.
    Co mi moze grozic jezeli sprawa pojdze gdzies wyzej i jak sie bronic przed
    nie uczciwa klientka? Jej slowo przeciwko mojemu?

    pozdrawiam
    MIX-NET


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1