eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru › Re: Zwrot towaru
  • Data: 2011-09-02 11:36:57
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "MIX-NET" <hk@.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:j3qd8d$1nf$1@inews.gazeta.pl...
    > Klientka kupila u mnie stroj kapielowy poprzez internet. Po otrzymaniu
    > stroju prosila o zwrot bo cos jej sie nie podobalo. Odpisalem, ze nie ma
    > problemu. Otrzymalem zwrot, a tam stroj bez foli, bez oryginalnego pudelka
    > i bez metek. Napisalem, ze nie przyjme tego stroju w takim stanie i ze po
    > wplaceniu 5 zl odesle go jej spowrotem. Klientka straszy mnie sadem i chce
    > wysylac jakis przepis gdzie niby metki NIE SA wazne przy zwrocie do 10
    > dni. Twierdzi, ze stroj byl w foli (co jest bzdura) i ze zrobila zdjecia
    > PRZED wyjeciem go z koperty.
    >
    > Ja uwazam tak. Klientka zalozyla stroj, pudelko wywalila, po czym miala
    > jakies uwagi. Spakowala do koperty, wyciagnela aparat i teraz mnie
    > straszy. Co mi moze grozic jezeli sprawa pojdze gdzies wyzej i jak sie
    > bronic przed nie uczciwa klientka? Jej slowo przeciwko mojemu?
    >
    > pozdrawiam
    > MIX-NET
    Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale
    tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o odciętych
    metkach nie będe wspominał).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1