eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klientaZniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-23 04:29:20
    Temat: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: " Luke" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Miałbym pytanie. Podczas zakupów, odkładając słoik na piramidkę leżącą na
    półkę, strąciłem inny słoik, ten z kolei potrącił inne, wywołał małą lawinę.
    Kilka słoików się stłukło. Obciążono mnie kosztami stłuczonych słoików i w
    związku z tym mam pytania:

    - Czy sklep nie powinien zabezpieczać towaru przed takimi wypadkami? (słoiki
    stały w "piramidkach" na półkach bez barier)

    - Czy zgodne jest z prawem obciążanie pełnym kosztem uszkodzonego towaru?
    rzeczywista strata sklepu jest mniejsza (towar zakupiony został od hurtownika
    za niższą kwotę)

    Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1