eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-23 05:51:14
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Luke napisał(a):

    > - Czy sklep nie powinien zabezpieczać towaru przed takimi wypadkami? (słoiki
    > stały w "piramidkach" na półkach bez barier)

    Nie ma takiego obowiazku. Rownie dobrze sam mogles sie ubezpieczyc od
    odpowiedzialnosci cywilnej w zyciu prywatnym.

    > - Czy zgodne jest z prawem obciążanie pełnym kosztem uszkodzonego towaru?
    > rzeczywista strata sklepu jest mniejsza (towar zakupiony został od hurtownika
    > za niższą kwotę)

    A hurtownik kupil w Chinach za jeszcze mniejsze pieniadze... ;) To nie
    ma nic do rzeczy.

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1