  • Data: 2013-10-29 10:32:09
    Temat: Zepsuty sprzęt
    Od: Manson <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zakupiłem na allegro pewną rzecz. Po zamontowaniu okazało się że
    przedmiot jest niesprawny. Wysłałem ją do sprzedającego żeby mi wysłał
    sprawną, napisał że wysłał ją do serwisu w ramach gwarancji i mam
    czekać... wg mnie powinien mi wysłać nowy sprzęt, bo to nie popsuło się
    po 2 miesiącach tylko było od razu uszkodzenie.
    Czy sprzedający może nie wysyłać mi sprawnej rzeczy tylko czekać na
    serwis ??? Acha sprzedający ma te rzeczy cały czas na stanie.