eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZepsuty sprzęt › Re: Zepsuty sprzęt
  • Data: 2013-10-29 10:33:32
    Temat: Re: Zepsuty sprzęt
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-10-29 10:32, Manson pisze:
    > Witam
    > Zakupiłem na allegro pewną rzecz. Po zamontowaniu okazało się że
    > przedmiot jest niesprawny. Wysłałem ją do sprzedającego żeby mi wysłał
    > sprawną, napisał że wysłał ją do serwisu w ramach gwarancji i mam
    > czekać... wg mnie powinien mi wysłać nowy sprzęt, bo to nie popsuło się
    > po 2 miesiącach tylko było od razu uszkodzenie.
    > Czy sprzedający może nie wysyłać mi sprawnej rzeczy tylko czekać na
    > serwis ??? Acha sprzedający ma te rzeczy cały czas na stanie.


    To zależy od podstawy reklamacji.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1