eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZepsuty sprzęt
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2013-10-29 10:32:09
    Temat: Zepsuty sprzęt
    Od: Manson <m...@o...eu>

    Witam
    Zakupiłem na allegro pewną rzecz. Po zamontowaniu okazało się że
    przedmiot jest niesprawny. Wysłałem ją do sprzedającego żeby mi wysłał
    sprawną, napisał że wysłał ją do serwisu w ramach gwarancji i mam
    czekać... wg mnie powinien mi wysłać nowy sprzęt, bo to nie popsuło się
    po 2 miesiącach tylko było od razu uszkodzenie.
    Czy sprzedający może nie wysyłać mi sprawnej rzeczy tylko czekać na
    serwis ??? Acha sprzedający ma te rzeczy cały czas na stanie.


  • 2. Data: 2013-10-29 10:33:32
    Temat: Re: Zepsuty sprzęt
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-29 10:32, Manson pisze:
    > Witam
    > Zakupiłem na allegro pewną rzecz. Po zamontowaniu okazało się że
    > przedmiot jest niesprawny. Wysłałem ją do sprzedającego żeby mi wysłał
    > sprawną, napisał że wysłał ją do serwisu w ramach gwarancji i mam
    > czekać... wg mnie powinien mi wysłać nowy sprzęt, bo to nie popsuło się
    > po 2 miesiącach tylko było od razu uszkodzenie.
    > Czy sprzedający może nie wysyłać mi sprawnej rzeczy tylko czekać na
    > serwis ??? Acha sprzedający ma te rzeczy cały czas na stanie.


    To zależy od podstawy reklamacji.

    --
    Liwiusz


  • 3. Data: 2013-10-29 10:49:08
    Temat: Re: Zepsuty sprzęt
    Od: Manson <m...@o...eu>


    > To zależy od podstawy reklamacji.

    Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
    ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
    sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.



  • 4. Data: 2013-10-29 10:56:19
    Temat: Re: Zepsuty sprzęt
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze:
    >
    >> To zależy od podstawy reklamacji.
    >
    > Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
    > ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
    > sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.

    Tak, jeśli kupowałeś "na firmę", to możesz skorzystać z rękojmi.

    --
    Liwiusz


  • 5. Data: 2013-10-29 11:25:38
    Temat: Re: Zepsuty sprzęt
    Od: Manson <m...@o...eu>

    W dniu 2013-10-29 10:56, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze:
    >>
    >>> To zależy od podstawy reklamacji.
    >>
    >> Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
    >> ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
    >> sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.
    >
    > Tak, jeśli kupowałeś "na firmę", to możesz skorzystać z rękojmi.
    >

    Tak kupowałem na firmę

    Więc mogę żądać wymiany na nowy ??


  • 6. Data: 2013-10-29 11:27:21
    Temat: Re: Zepsuty sprzęt
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-29 11:25, Manson pisze:
    > W dniu 2013-10-29 10:56, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze:
    >>>
    >>>> To zależy od podstawy reklamacji.
    >>>
    >>> Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
    >>> ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
    >>> sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.
    >>
    >> Tak, jeśli kupowałeś "na firmę", to możesz skorzystać z rękojmi.
    >>
    >
    > Tak kupowałem na firmę
    >
    > Więc mogę żądać wymiany na nowy ??

    W takim razie przeczytaj art. 560 kc i kolejne, a potem skonfrontuj to
    ze swoim żądaniem z reklamacji.

    --
    Liwiusz

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1