eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZepsuty sprzęt › Zepsuty sprzęt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Manson <m...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zepsuty sprzęt
    Date: Tue, 29 Oct 2013 10:32:09 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 8
    Message-ID: <l4nvar$a10$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-66-179.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1383039131 10272 213.238.66.179 (29 Oct 2013 09:32:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Oct 2013 09:32:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:730712
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Zakupiłem na allegro pewną rzecz. Po zamontowaniu okazało się że
    przedmiot jest niesprawny. Wysłałem ją do sprzedającego żeby mi wysłał
    sprawną, napisał że wysłał ją do serwisu w ramach gwarancji i mam
    czekać... wg mnie powinien mi wysłać nowy sprzęt, bo to nie popsuło się
    po 2 miesiącach tylko było od razu uszkodzenie.
    Czy sprzedający może nie wysyłać mi sprawnej rzeczy tylko czekać na
    serwis ??? Acha sprzedający ma te rzeczy cały czas na stanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1