eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonaniaZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!news-2.dfn.de!news.dfn.de!storethat.news.telefonica.de!telefonica.de!weretis.
    net!feeder4.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx02.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 21 Nov 2011 21:05:14 +0100
    From: Adrian <j...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.39.225
    X-Trace: 1321905913 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8441 83.29.39.225:50387
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691931
    [ ukryj nagłówki ]

    Złożyłem rezerwację w sklepie EURO RTV AGD telefonu komórkowego.
    Zamówienie wykonałem przez Internet. Po kilku dniach otrzymałem
    informację, że produkt czeka do odbioru w sklepie. Udałem się, więc po
    niego do sklepu oddalonego o 30 km. Ze sobą wziąłem wydrukowaną kartkę z
    zamówieniem, na której widnieje napis małym druczkiem ,,Prosimy o
    sprawdzenie sprzętu przy odbiorze, ponieważ produkty zakupione w
    sklepach fizycznych na podstawie rezerwacji nie podlegają zwrotowi z
    tytułu sprzedaży na odległość." Sprzedawca odszukał moje zamówienie i
    pyta mnie czy płacę kartą czy gotówką. Ja mówię, że spokojnie najpierw
    chcę dokonać sprawdzenia telefonu czy wszystko się zgadza i czy nie ma
    wady fabrycznej, która w większości egzemplarzach niestety się ujawnia.
    Poinformowano mnie, że nie ma takiej możliwości. Więc czytam, co pisze
    na mojej kartce z zamówieniem. Wówczas słyszała napatoczyła się kobieta
    z obsługi i tłumaczy mi, że to w ten sposób działa, że klient najpierw
    płaci a później sprawdza towar. Oburzyłem się i pytam jak się ma ten
    zapis do tego, co Pani mówi? Wzruszyła się ramionami i tyle.
    Podziękowałem i wyszedłem. Pytanie do grupy. Kto ma rację? Ta kobieta
    czy wiążący jest zapis, który widnieje małym druczkiem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1