eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę? › Zakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?
  • Data: 2005-05-13 14:15:48
    Temat: Zakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?
    Od: "Wojtek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Kupiłem telewizor Panasonic TX-21AP2P który posiadał identyczne funkcje jak
    Philips o 150 zł tańszy, ze względu na jedną funkcję Panasonica, a
    dokładniej mówiąc magistrale Q-Link, dzięki czemu mógł by on współpracować z
    moim Videem NVFJ732 tej samej firmy w zaawansowany sposób (sczytywanie
    kanałów, nagrywanie jedno przyciskowe itp.).

    Przy kupnie TV kierowałem się informacjami udzielanymi przez stronę
    Panasonica http://panasonic.pl/oferta.php?prod=2303 , infolinię 0801351903
    oraz przez samych sprzedawców w sklepie i wypiskę z funkcjami w sklepie. Po
    kupnie w domu okazało się, że QLINK nie działa, zadzwoniłem na infolinie i
    pan powiedział, że potrzebny jest do tego pełny kabel euro 21 stykowy, a jak
    się okazało mój miał 19 styków (nie miał 10 i 12 które są wykorzystywane
    przy qlinku). Na następny dzień kupiłem kabel i po podłączeniu okazało się,
    że Qlinka dalej brak. Zadzwoniłem znów na infolinię, pan powiedział, że on
    nie jest w to dokładnie wtajemniczony i podał mi numer do centrali
    technicznej Panasonica. Tam pan serwisant uświadomił mi, że ten model nie
    posiada Qlinka "i że nie mam czego szukać go w TV". Wogóle bardzo był
    zdziwiony skąd się spodziewałem Qlinka, powiedziałem mu, że strona,
    infolinia, pudełko z naklejkami gdzie była wypiska funkcji w tym QLINK oraz
    sklep.

    I teraz mam pytanie co mogę z nimi zrobić? Kupiłem ten model dlatego, że
    liczyłem na QLINK a gdybym wiedział, że go nie było nie przepłacał bym zł i
    kupił bym Philipsa, który ma w tym momencie identyczne funkcje jak mój
    Panasonic. Czuje się wprowadzony w błąd i przez to narażony na wydatki. A
    poza tym czuje się oszukany przez firmę Panasonic.

    Czy jest jakaś możliwość wymuszenia na nich obniżenia ceny towaru, lub
    zamianę na taki, który ma Qlink'a?

    --
    Pozdrawiam
    Wojtek
    Xantia 1.9TD 1995r (219tkm) i 1994r. (173tkm)
    Obie Zielone :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1