eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę? › Re: Zakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?
  • Data: 2005-05-13 14:38:17
    Temat: Re: Zakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?
    Od: "Wojtek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości
    news:d62de6$mv1$1@inews.gazeta.pl...


    > Jak w sklepie powiesz do razu, ze chcesz wziąć ten inny telewizor, to na
    > pewno ułatwi to negocjacje.
    > W każdym razie towar muszą przyjąć, pytanei tylko, po której rozprawie
    > sądowej.

    do sklepu pretensji mieć nie mogę, bo on nic nie zawinił, informacje
    przekazywał takie jak panasonic czyli, że qlink jest a to jest błąd ze
    strony panasonica a nie sklepu. sam zostałem też wprowadzony w błąd
    informacją na opakowaniu i stronie www. wolał bym jakoś panasonica do
    odpowiedzialności pociągnąć albo jakiegoś za dość uczynienia, lub przperosin
    z jakimś wyjaśnieniem czy coś tego typu. nie chodzi mi tak o te 150zł tylko
    o fakt jak się panasonic zachowuje. gdybym wiedział z początku nic bym im
    nie dał zarobić i bym nie stracił 150 zł, ale nie jest to kwota ogromna
    tlyko chodiz mi o fakt wprowadzania klienta w błąd.

    --
    Pozdrawiam
    Wojtek
    Xantia 1.9TD 1995r (219tkm) i 1994r. (173tkm)
    Obie Zielone :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1