eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?Re: Zakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?
  • Data: 2005-05-13 19:46:48
    Temat: Re: Zakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojtek" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d62e4g$af2$1@news.dialog.net.pl...

    > do sklepu pretensji mieć nie mogę, bo on nic nie zawinił, informacje
    > przekazywał takie jak panasonic czyli, że qlink jest a to jest błąd ze
    > strony panasonica a nie sklepu. sam zostałem też wprowadzony w błąd
    > informacją na opakowaniu i stronie www. wolał bym jakoś panasonica do
    > odpowiedzialności pociągnąć albo jakiegoś za dość uczynienia, lub
    przperosin
    > z jakimś wyjaśnieniem czy coś tego typu. nie chodzi mi tak o te 150zł
    tylko
    > o fakt jak się panasonic zachowuje. gdybym wiedział z początku nic bym
    im
    > nie dał zarobić i bym nie stracił 150 zł, ale nie jest to kwota
    ogromna
    > tlyko chodiz mi o fakt wprowadzania klienta w błąd.

    Ale Ty możesz w zasadzie dochodzić swojego prawa od sklepu, bo on jest
    odpowiedzialny. Mógł byś teoretycznie próbować dochodzić na zasadach
    ogólnych odpowiedzialności od producenta, ale zapewniam Cię, że to o
    wiele, wiele trudniejsze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1