eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaformalizować ;) korzystanie z mojego mieszkania przez dorosłego syna? › Zaformalizować ;) korzystanie z mojego mieszkania przez dorosłego syna?
  • Data: 2012-08-21 11:43:24
    Temat: Zaformalizować ;) korzystanie z mojego mieszkania przez dorosłego syna?
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    j.w.
    Syn (dorosły, samodzielny) korzysta z mieszkania będącego moją
    własnością. Tzn mieszka tam, zamieszkuje. Wydaje mi się, że należałoby
    to jakoś "formalnie klepnąć". Czyli jakaś umowa użyczenia, czy co?
    Nie chciałbym, żeby przy okazji Vincent mnie (lub syna) skubał ani brać
    sobie na łeb dodatkowych rozliczeń.

    Jakiś hint? Czego guglać?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.