  • Data: 2020-11-05 11:43:29
    Temat: Wyłączenie prądu w mieszkaniu
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Wynajmuję mieszkanie, niestety najemca nie płaci i będę wchodzić na
    drogę prawną. Ponieważ nie mam pieniędzy od najemcy, to zapłaciłam tylko
    czynsz do wspólnoty, ale nie zapłaciłam za prąd.
    Energetycy przysłali upomnienie, to im odpisałam, ze nikt tam nie
    mieszka, nie będę płacić niech odłączą prąd, a oni nie chcą odłączyć już
    3 miesiące. Tłumaczą się, że nie można.

    Natomiast koleżanka spóźniła się z opłaceniem rachunku za prąd, wysłali
    jej SMS, że nie wpłynęła kwota i proszą o uregulowanie w ciągu 7 dni, to
    jej odłączyli po miesiącu.

    Gdzie tu logika ?