  • Data: 2020-11-05 14:19:36
    Temat: Re: Wyłączenie prądu w mieszkaniu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fa3edc9$0$538$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 05.11.2020 o 12:16, Jacek Maciejewski pisze:

    >Myślałem o tym, ale skutek będzie taki, że elektrownia podpisze umowę
    >obecnym użytkownikiem, zaś nasza pytająca zostanie z niezapłaconymi
    >fakturami. Co więcej, jak już kiedyś najemcy się wyprowadzą, to
    >będzie
    >musiała sama zabiegać o podpisanie umowy i płacić opłatę wstępną.

    W promocji - zmieniajac operatora ?
    A i tak moze sie oplacac - jesli sie szybko nie pozbedzie.

    >Moim zdaniem to cienki pomysł akurat, ale nie mam mądrego, to się nie
    >odzywałem.

    Gdzies tam "elektrownia" jakby wychodzi na przeciw rynkowi i ulatwia
    zawieranie umow przez najemce ... podobno.
    Sa tez liczniki przedplacone.

    Ale ... czy tak wynajmujacy moze najemcy prad wylaczyc/wode zakrecic ,
    czy na to paragraf jest ? :-)

    J.