  • Data: 2020-11-05 11:56:39
    Temat: Re: Wyłączenie prądu w mieszkaniu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Logiki nie ma.

    Przykładowo sprzedajesz mieszkanie, nabywca nie przerejestrowuje na siebie energii, w
    STOEN nie chcą odłączyć, a Ty nie chcesz
    dostawać wezwań do zapłaty.
    Kilka dni straciłem z nagrywaniem biurestwa na dyktafon (na dowód że nastąpiła
    rezygnacja ze świadczenia usługi) i awanturą u
    jakiegoś lokalnego dyrektora żeby dupy ruszyli.
    I tak nie odłączyli, zaczęli dzwonić do nowego właściciela (nagle jakoś się stał dla
    nich po awanturach partnerem do rozmowy).

    A innym razem składasz reklamację bo licznik zapierdala jak Kusociński i... odłączają
    żeby Cię udupić kosztem ponownego podłączenia
    i plombowania.

    Monopol.

    Rada:
    W umowie najmu zawrzyj zapis, że umowę na dostawę energii zawiera najemca w terminie
    ..... dni. Spiszcie datę i stany liczników (te
    stany to jakiś święty graal dla elektryków), obydwa podpisy.

    -----
    > Wynajmuję mieszkanie, niestety najemca nie płaci i będę wchodzić na drogę prawną.
    > Ponieważ nie mam pieniędzy od najemcy, to zapłaciłam tylko czynsz do wspólnoty, ale
    nie zapłaciłam za prąd.
    > Energetycy przysłali upomnienie, to im odpisałam, ze nikt tam nie mieszka, nie będę
    płacić niech odłączą prąd, a oni nie chcą
    > odłączyć już 3 miesiące.
    > Tłumaczą się, że nie można.
    > Natomiast koleżanka spóźniła się z opłaceniem rachunku za prąd, wysłali jej SMS, że
    nie wpłynęła kwota i proszą o uregulowanie w