  • Data: 2005-06-29 19:31:02
    Temat: WKU - pilne! :(
    Od: "Asterix " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ponad miesiąc temu pisałem tutaj http://tinyurl.com/795he o moim problemie.
    Jak można tam przeczytać, to napisałem pismo, że chcę podjąć studia. Dziś,
    czyli po ponad miesiącu, chociaż mają na to dwa tygodnie, przyszła odpowiedź,
    że nic z tego (art. 39 ust. 1 pkt. 4). :( Pisze tam również, że mogę sobie
    napisać skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego za pośrednictwem
    Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego. Niestety nic nie pisze na temat czasu
    odpowiedzi, a bilet mam na 3 sierpnia. Co ja teraz moge zrobić?

    W dokumencie pisze o skardze. To już nie nie mogę zanieść jakichś papierków
    od lekarza do Wojskowej Komendy Uzupełnień?

    Mam sie wymeldować z chaty? Przyjdzie wtedy Żandarmeria Wojskowa? Kiedy i ile
    razy ona przychodzi? Czy w ogole pójść mieszkać np. do babci? Jak się
    wymelduję, to pewnie roboty nie dostanę. Na razie robię na czarno, ale gdybym
    się zameldował gdzie indziej i robił legalnie, to wojsko jest w stanie
    zajrzeć do ZUS'u i odszukać mój aktulany adres zamieszkania?

    Czy może jakoś przeczekać do października poza domem i wtedy iść do WKU i
    pokazać indeks uczelni? Czy juz za późno na to i od razu mnie zgarną?

    Jest szansa jeszcze na służbę zastępczą czy już za późno?

    Czy jak koresponduje z WKU czy jakimś innym urzędem wojskowym, to do woja na
    czas ich pisemnej odpowiedzi nie idę?

    Jak wyjść z tej całej sytuacji?

    Proszę o nie pisanie, że w wojsku jest OK itp. rzeczy.

    Serdecznie dziekuję za każdą pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Asterix