  • Data: 2005-06-29 23:33:30
    Temat: Re: WKU - pilne! :(
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <m...@o...no.more.spam.polska> napisal(a):

    > Mozesz : wymeldowac sie, napisac pismo do WKU o tym, ze sie wymeldowales
    > i ze wyjezdzasz teraz do pracy za granice bo masz ciezko sytuacje i
    > potrzebujesz pieniedzy itp. itd. Faktycznie mozesz wyprowadzic sie z
    > mieszkania i zamieszkac gdzies indziej tak aby nikt nie mogl sprawdzic
    > czy mieszkasz pod dawnym adresem zameldowania czy nie (lepiej sie tam
    > nie pojawiac).

    Najprosciej zameldowac sie czasowo w jakimkolwiek innym miescie
    podlegajacym pod inne WKU. Ta ich poczta wojskowa jakos dziwnie dziala
    i np. moje dokumenty odcinek 100km pokonuja juz drugi miesiac ;)
    Mi akurat chodzi o szybki kontakt z WKU, ale jak widac, jest to
    jakis sposob.
    Samo wyprowadzenie sie przeciez nic nie da? Bedzie poszukiwany
    przez policje najwyzej.

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202