  • Data: 2005-06-29 20:59:19
    Temat: Re: WKU - pilne! :(
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Asterix wrote:
    > Witam,
    >
    > Ponad miesiąc temu pisałem tutaj http://tinyurl.com/795he o moim problemie.
    > Jak można tam przeczytać, to napisałem pismo, że chcę podjąć studia. Dziś,
    > czyli po ponad miesiącu, chociaż mają na to dwa tygodnie, przyszła odpowiedź,
    > że nic z tego (art. 39 ust. 1 pkt. 4). :

    ty się powoływałes na ten paragraf? czy oni go użyli w uzasadnieniu tylko?

    ( Pisze tam również, że mogę sobie
    > napisać skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego za pośrednictwem
    > Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego. Niestety nic nie pisze na temat czasu
    > odpowiedzi, a bilet mam na 3 sierpnia. Co ja teraz moge zrobić?

    7 dni od dnia otrzymania
    możesz wysłać pocztą poleconym w ostatnim dniu
    wysyła się do swoejgo WKU, oni przesyłają dalej.
    nie skargę tylko odwołanie od decyzji komendanta WKU

    Sztab Wojewódzki
    w ...

    Niniejszym odowołuję się od decyzji komendanta WKU w ....
    W dniu ... złożyłem wniosek o odroczenie służby wojskowej
    Prośbę swą motywowałem tym, że od października b.r zamierzałem rozpocząć
    studia w .. na wydziale ....
    Ponieważ w miesiącu maju wyniki rekrutacji nie są jeszcze znane, dlatego
    nie byłem w stanie przynieść zaświadczenia o fakcie przyjęcia na uczelnie.
    W dniu ... otrzymałem decyzję odmowną z uzasanieniem z paragrafu xxxxx

    Informuję, że uzasadnienie przy użyciu tego paragrafu nie ma tutaj
    zastosowania ze względu na to, że w dniu składania podania nie byłem
    studentem.
    W związku z tym jeszcze raz proszę o udzielenie odroczenia zasadniczej
    służby wojskowej na okres xxxx miesięcy do dnia 1.10.2005 na podstawie
    art 39. pkt 3.
    Prośbę swą motywuję tym, że do tego czasu będą już znane wyniki
    rekrutacji na uczelnię. Jeżeli z jakiś powodów nie zostanę przyjęty nie
    będę miał zastrzeżeń do odbycia słuzy wojskowej po tym okresie.
    Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
    Jest to dla mnie jedyna szansa na kontynuowanie mojej nauki.
    Z poważaniem.