  • Data: 2005-06-30 07:10:22
    Temat: Re: WKU - pilne! :(
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    jeszcze jedno

    mi sie udalo wymigac od woja w konfiguracji:

    odroczenie nauka > sluzba zastepcza + prawie wyaczeni korespondencja pisana
    (polecona) w kontaktach z WKU - tam nie ma po co jezdzic!
    Do dzis pamietam jak jednak musialem kiedys pojechac po pieczatke
    odroczenia bo chcialem jakas tam pozyczke wziac.
    Stoi kolejka 6 osob. Wylazi mundurowy i mowi ze zaraz wroci.
    Przechodac kolo mnie - ostatniego w kolejce, patrzy i mowi: "czy pan to nie
    przypadkiem Pan Bednarz?"
    A ja mu ze owszem. Zawrosil i wzial mnie bez kolejki i sie drze ze im
    poleconymi
    indeksy wysylam (caly indeks xerowalem :-) - dostali raczej mala paczke
    wtedy)
    A ja mu ze jesli jest jakis przepis ktory mowi, ze jesli dokument wysle
    poleconym
    a nie przywioze osobiscie to podlegam karze to zeby mnie ukaral ... i gosc
    sie zamknal.
    Wtedy grzecznie poprosilem o pieczaktke do ksiazeczki :-)

    ta sluzba przeciagnalem dluuuugo i w kancu jej nie odrobilem ..... trach sie
    smiesznie skonczylo ale teraz to mnie moga

    ironia .... moj Ojciec byl wojskowym i do dzis sie sadze (juz po Jego
    smierci) o emeryture, ktora
    wojskowe biuro emerytalne (podobne G jak WKU) nie wyplacalo przez jakis czas
    na mocy ustawy niezgodnej z Konstytucja

    TB