    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uzasadnienie wyroku i być może odwołanie
    Date: Sat, 23 Feb 2008 21:23:12 +0100

    Jak wygląda sprawa. Jakiś czas temu opowiadałem tu historię z laptopem i
    jego niską ceną (kupiłem tanio a sklep anulował zamówienie i chciał mi
    sprzedać drożej). Zgodnie z radami oddałem sprawę do lokalnego RPK. Ten
    wysłał ze dwa pisemka o wydanie rzeczy do sklepu (na które nie otrzymał
    zresztą ŻADNEJ odpowiedzi). Rzecznik napisał mi więc pozew, powiedział
    gdzie się z nim udać i tyle.
    Udałem się do sądu, złożyłem pozew i opłatę. Przyszło do mnie pisemko że
    10 stycznia będzie rozprawa na której nie trzeba być i że można składać
    ostatnie dowody (czy też argumenty). Minął 10 stycznia, minął kolejny
    tydzień (a może i więcej), w końcu zniecierpliwiony zadzwoniłem do
    sekretariatu sądu by dowiedzieć się co i jak. Tam mi powiedziano, że
    przez telefon to nic się nie dowiem (w sumie słusznie) ale że oddalono
    pozew.

    Kilka dni temu dzwoni do mnie Rzecznik (w sumie asystent R :) ) i pyta
    się co i jak, zdziwiony że sprawa oddalona, zdziwiony że nic z sądu nie
    przyszło zalecił mi odebranie uzasadnienia. Jako że dorwał mnie w pracy
    to za bardzo nie wypytałem się go co i jak muszę teraz zrobić. Stąd moje
    pytania

    1) Czy sąd powinien przysłać mi jakieś pismo, że sprawa została oddalona?
    2) czy termin na żądanie uzasadnień nie minął?
    3) Jak napisać takie pisemko z prosbą o uzasadnienie?
    4) Czy można będzie się jeszcze odwołać?

    pozdrawiam.
    PlaMa