  • Data: 2008-02-26 00:41:01
    Temat: Re: Uzasadnienie wyroku i być może odwołanie
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fpvbnp$4bh$1@inews.gazeta.pl...

    > cóż, pracowałem, ale podejrzewam że nie zrozumiesz :)

    Rozumiem, ale zrozum też sąd, sędzia chce się zapytać o jakieś istotne
    dla sprawy szczegóły, a tu się
    okazuje, że może sobie tylko ze ścianą porozmawiać. Swoich spraw się
    pilnuje, a jak jesteś taki zapracowany, to trzeba było pełnomocnika
    wyznaczyć. Co więcej wiedziałeś kiedy jest rozprawa, o której zostałeś
    powiadomiony i nawet Ci się tyłka nie chciało ruszyć, aby się dowiedzieć co
    sąd postanowił. Gdybyś się zainteresował tematem, to byś wiedział, że w
    przypadku rozprawy jawnej sąd nie rozsyła postanowień stronom. Byliście
    powiadomieni o terminie rozprawy i w waszym interesie jest się dowiedzieć
    jak się ona zakończyła. Obecnie to może się okazać, że już nawet termin
    wniosku o wydanie uzasadnienia minął i na dobrą sprawę zostaniesz z niczym,
    bo samo postanowienie to dosyć lakoniczne może być.