eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsługi dla firm - konsekwencje › Usługi dla firm - konsekwencje
  • Data: 2006-12-12 10:27:17
    Temat: Usługi dla firm - konsekwencje
    Od: " shreek" <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma świadczenie
    usług i sprzdaż towarów dla firm.
    Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować
    trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w
    przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
    Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.

    Podobnie sieci telefonii komórkowej - są abonamenty dla firm. Jak się bierze
    telefon w promocji to dają jakieś dziwne oświadczenie, że będzie
    wykorzystywany do celów prowadzenia działalności...
    A co jak firmy już nie ma?

    Czy są jakieś konsekwencje z tym związane dla usługodawcy lub usługobiorcy?

    --
    --
    M.P.
    GG 1119311


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1