eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsługi dla firm - konsekwencjeRe: Usługi dla firm - konsekwencje
  • Data: 2006-12-12 17:37:35
    Temat: Re: Usługi dla firm - konsekwencje
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Garvey napisał(a):

    > "5. Istnieje możliwość, że Klient Makro utraci prawo do zakupów w Makro
    > (oraz kartę Klienta Makro) w przypadku:
    > [...]
    > - zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej"

    Istnieje możliwość...

    Czyli jest z góry założone, że jeśli nikt nie skorzysta z takiej
    możliwości to możesz sobie być ich klientem mimo, że od lat nie
    posiadasz DG.

    --
    M.
    GG 1119311

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1