eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsługi dla firm - konsekwencje › Re: Usługi dla firm - konsekwencje
  • Data: 2006-12-12 11:09:57
    Temat: Re: Usługi dla firm - konsekwencje
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    shreek wrote:

    > Witam
    >
    > Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma
    > świadczenie usług i sprzdaż towarów dla firm.
    > Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować
    > trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w
    > przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
    > Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.
    >
    > Podobnie sieci telefonii komórkowej - są abonamenty dla firm. Jak się
    > bierze telefon w promocji to dają jakieś dziwne oświadczenie, że będzie
    > wykorzystywany do celów prowadzenia działalności...
    > A co jak firmy już nie ma?
    >
    > Czy są jakieś konsekwencje z tym związane dla usługodawcy lub
    > usługobiorcy?


    Tak. Kupując jako przedsiębiorca, tracisz wszelkie uprawnienia konsumenckie
    typu reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową itd....

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1