eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsługi dla firm - konsekwencjeRe: Usługi dla firm - konsekwencje
  • Data: 2006-12-12 11:19:51
    Temat: Re: Usługi dla firm - konsekwencje
    Od: Garvey <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    shreek napisał(a):
    > Witam
    >
    > Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma świadczenie
    > usług i sprzdaż towarów dla firm.
    > Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować
    > trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w
    > przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
    > Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.

    "5. Istnieje możliwość, że Klient Makro utraci prawo do zakupów w Makro
    (oraz kartę Klienta Makro) w przypadku:
    [...]
    - zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1