-
1. Data: 2006-12-12 10:27:17
Temat: Usługi dla firm - konsekwencje
Od: " shreek" <p...@M...onet.pl>
Witam
Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma świadczenie
usług i sprzdaż towarów dla firm.
Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować
trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w
przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.
Podobnie sieci telefonii komórkowej - są abonamenty dla firm. Jak się bierze
telefon w promocji to dają jakieś dziwne oświadczenie, że będzie
wykorzystywany do celów prowadzenia działalności...
A co jak firmy już nie ma?
Czy są jakieś konsekwencje z tym związane dla usługodawcy lub usługobiorcy?
--
--
M.P.
GG 1119311
-
2. Data: 2006-12-12 11:09:57
Temat: Re: Usługi dla firm - konsekwencje
Od: m...@g...com
shreek wrote:
> Witam
>
> Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma
> świadczenie usług i sprzdaż towarów dla firm.
> Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować
> trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w
> przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
> Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.
>
> Podobnie sieci telefonii komórkowej - są abonamenty dla firm. Jak się
> bierze telefon w promocji to dają jakieś dziwne oświadczenie, że będzie
> wykorzystywany do celów prowadzenia działalności...
> A co jak firmy już nie ma?
>
> Czy są jakieś konsekwencje z tym związane dla usługodawcy lub
> usługobiorcy?
Tak. Kupując jako przedsiębiorca, tracisz wszelkie uprawnienia konsumenckie
typu reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową itd....
p. m.
-
3. Data: 2006-12-12 11:19:51
Temat: Re: Usługi dla firm - konsekwencje
Od: Garvey <g...@g...pl>
shreek napisał(a):
> Witam
>
> Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma świadczenie
> usług i sprzdaż towarów dla firm.
> Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować
> trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w
> przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
> Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.
"5. Istnieje możliwość, że Klient Makro utraci prawo do zakupów w Makro
(oraz kartę Klienta Makro) w przypadku:
[...]
- zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej"
-
4. Data: 2006-12-12 17:37:35
Temat: Re: Usługi dla firm - konsekwencje
Od: Shreek <p...@M...onet.pl>
Garvey napisał(a):
> "5. Istnieje możliwość, że Klient Makro utraci prawo do zakupów w Makro
> (oraz kartę Klienta Makro) w przypadku:
> [...]
> - zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej"
Istnieje możliwość...
Czyli jest z góry założone, że jeśli nikt nie skorzysta z takiej
możliwości to możesz sobie być ich klientem mimo, że od lat nie
posiadasz DG.
--
M.
GG 1119311