  • 1. Data: 2006-12-12 10:27:17
    Temat: Usługi dla firm - konsekwencje
    Od: " shreek" <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma świadczenie
    usług i sprzdaż towarów dla firm.
    Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować
    trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w
    przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
    Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.

    Podobnie sieci telefonii komórkowej - są abonamenty dla firm. Jak się bierze
    telefon w promocji to dają jakieś dziwne oświadczenie, że będzie
    wykorzystywany do celów prowadzenia działalności...
    A co jak firmy już nie ma?

    Czy są jakieś konsekwencje z tym związane dla usługodawcy lub usługobiorcy?

    M.P.
    GG 1119311

  • 2. Data: 2006-12-12 11:09:57
    Temat: Re: Usługi dla firm - konsekwencje
    Od: m...@g...com

    shreek wrote:

> [...]
    > A co jak firmy już nie ma?
    >
    > Czy są jakieś konsekwencje z tym związane dla usługodawcy lub

    Tak. Kupując jako przedsiębiorca, tracisz wszelkie uprawnienia konsumenckie
    typu reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową itd....

    p. m.

  • 3. Data: 2006-12-12 11:19:51
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    shreek napisał(a):
> [...]
    > przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
    > Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.

    "5. Istnieje możliwość, że Klient Makro utraci prawo do zakupów w Makro
    (oraz kartę Klienta Makro) w przypadku:
    [...]
    - zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej"

  • 4. Data: 2006-12-12 17:37:35
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Garvey napisał(a):

    > "5. Istnieje możliwość, że Klient Makro utraci prawo do zakupów w Makro
    > (oraz kartę Klienta Makro) w przypadku:
    > [...]
    > - zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej"

    Istnieje możliwość...

    Czyli jest z góry założone, że jeśli nikt nie skorzysta z takiej
    możliwości to możesz sobie być ich klientem mimo, że od lat nie
    posiadasz DG.

    --
    M.
    GG 1119311