  • Data: 2008-03-20 18:58:09
    Temat: Tela2- częste problemy
    Od: allegrowicz <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, sami wiecie jak jest w Tele2. Mam problem z tą firmą. Mam
    umowy:
    - telefon, umowa na czas nieokreślony
    - internet umowa na 36 miesięcy (minęło 6 miesięcy)
    Chciałbym rozwiązać z nimi umowę na internet i telefon i przejść do
    Telekomunikacji Polskiej. Telefon jest w porządku, ale z internetem są
    często problemy (zgłaszam im to cały czas i nic nie robią). Jakie są
    zasady rezygnacji, jak można to zrobić najszybciej, jakie są koszta??
    Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam