eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTela2- częste problemy › Re: Tela2- częste problemy
  • Data: 2008-03-20 22:38:05
    Temat: Re: Tela2- częste problemy
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wina tkwi po stronie Tele2.

    W takim razie to Tele2 zrywa umowę z Tobą nie dostarczając Ci internetu zgodnie
    z umową i w związku z tym termin 36 miesięcy nie dotyczy. Tylko musisz mieć na
    to dowód w postaci zgłaszanych reklamacji.

    Później po bezsutecznych reklamacjach prostu wysyłasz do nich pismo informujące,
    że uznajesz, że umowa została zerwana z winy Tele2 i termin 36 miesięcy nie
    dotyczy. Powołujesz się na nieskuteczne reklamacje. Tylko wcześniej przeczytaj
    umowę, którą z nimi podpisałeś.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1