eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTela2- częste problemy › Re: Tela2- częste problemy
  • Data: 2008-03-21 10:43:59
    Temat: Re: Tela2- częste problemy
    Od: allegrowicz <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Mar, 23:38, "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> wrote:
    > > Wina tkwi po stronie Tele2.
    >
    > W takim razie to Tele2 zrywa umowę z Tobą nie dostarczając Ci internetu zgodnie
    > z umową i w związku z tym termin 36 miesięcy nie dotyczy. Tylko musisz mieć na
    > to dowód w postaci zgłaszanych reklamacji.
    >
    > Później po bezsutecznych reklamacjach prostu wysyłasz do nich pismo informujące,
    > że uznajesz, że umowa została zerwana z winy Tele2 i termin 36 miesięcy nie
    > dotyczy. Powołujesz się na nieskuteczne reklamacje. Tylko wcześniej przeczytaj
    > umowę, którą z nimi podpisałeś.

    Ok, myślę że logi z modemu również można zaliczyć do dowodów. Dziękuję
    za odpowiedzi i pozdrawiam :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1