  • 1. Data: 2008-03-20 18:58:09
    Temat: Tela2- częste problemy
    Od: allegrowicz <b...@o...pl>

    Witam, sami wiecie jak jest w Tele2. Mam problem z tą firmą. Mam
    umowy:
    - telefon, umowa na czas nieokreślony
    - internet umowa na 36 miesięcy (minęło 6 miesięcy)
    Chciałbym rozwiązać z nimi umowę na internet i telefon i przejść do
    Telekomunikacji Polskiej. Telefon jest w porządku, ale z internetem są
    często problemy (zgłaszam im to cały czas i nic nie robią). Jakie są
    zasady rezygnacji, jak można to zrobić najszybciej, jakie są koszta??
    Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-20 19:33:07
    Temat: Re: Tela2- częste problemy
    Od: "Domek" <d...@g...pl>

    Napisz jeszcze prosze jakiego rodzaju są to problemy?

    długie przerwy w dostawie?
    czy moze niskie transfery?

    Jaki internet masz?

    Metoda jest taka, ze musisz pisac reklamacje za potwierdzeniem zwrotnym
    muszą ci odpisywac do 14 dni, zbieraj zwrotki, napisz im, ze poinformujesz
    UKE, w związku z niewywiązywaniem się z UMOWY

    jak nie pomoze, napisz pismo do UKE w tej sprawie, zawsze odpisują.

    nie widze powodu, aby mial Ci nie dzialac ten internet, a jak nie dziala
    to oni tj Tele2 sa w stanie to sprawdzic i podjac odpowiednie kroki

  • 4. Data: 2008-03-20 20:03:03
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    Przeczytaj umowę.
    Zdaje się, że możesz po prostu rozwiązać umowę i bynajmniej nie będzie to
    rowiązanie z Twojej winy. Ale tak, jak napisał przedpiśćca - najpierw musisz
    zgłaszac reklamację i muisz miecna to dowód.

  • 5. Data: 2008-03-20 20:35:21
    Od: allegrowicz <b...@o...pl>

    On 20 Mar, 21:03, "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> wrote:
> [...]
    > rowiązanie z Twojej winy. Ale tak, jak napisał przedpiśćca - najpierw musisz
    > zgłaszac reklamację i muisz miecna to dowód.

    Posiadam TELE2 Internet 1MB/s - 36 mies.
    Problem polega na tym, że większość czasu nie mam internetu.
    Połączenie się zrywa. U mnie w komputerze wszystko jest poprawnie
    zainstalowane. Wina tkwi po stronie Tele2.

  • 6. Data: 2008-03-20 22:38:05
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > Wina tkwi po stronie Tele2.

    W takim razie to Tele2 zrywa umowę z Tobą nie dostarczając Ci internetu zgodnie
    z umową i w związku z tym termin 36 miesięcy nie dotyczy. Tylko musisz mieć na
    to dowód w postaci zgłaszanych reklamacji.

    Później po bezsutecznych reklamacjach prostu wysyłasz do nich pismo informujące,
    że uznajesz, że umowa została zerwana z winy Tele2 i termin 36 miesięcy nie
    dotyczy. Powołujesz się na nieskuteczne reklamacje. Tylko wcześniej przeczytaj
    umowę, którą z nimi podpisałeś.

  • 7. Data: 2008-03-21 10:43:59
    Od: allegrowicz <b...@o...pl>

    On 20 Mar, 23:38, "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> wrote:

> [...]
    > dotyczy. Powołujesz się na nieskuteczne reklamacje. Tylko wcześniej przeczytaj

    Ok, myślę że logi z modemu również można zaliczyć do dowodów. Dziękuję
    za odpowiedzi i pozdrawiam :)