  • Data: 2016-06-23 13:44:12
    Temat: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Siostrze popsuł się laptop.
    Kupiony przed 25-12-2014.
    Napisałem jej pismo z żądaniem doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez
    nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy z tytułu niezgodności towaru z umową.
    Zaniosła sprzęt do sklepu otrzymała od sprzedawcy na kopi pisma potwierdzenie że
    pismo przyjęli.
    Sprzedawca jednak wydrukował dodatkowy dokument z "systemu" sklepu w którym jak
    później doczytałem jako podstawę prawną zgłoszenia podano "gwarancja"
    Ten dokument siostra nieopatrznie podpisała sprzedawcy.
    Czy w tym wypadku zastosowanie mają przepisy odnośnie niezgodności czy może zapisy
    gwarancji
    Sprawa o tyle istotna że dzisiaj mija 14 dzień i jeśli dzisiaj sprzedawca nie da
    odpowiedzi to zgodnie z przepisami odnośnie niezgodności uznał zadanie. Co do
    gwarancji chyba tak sztywnych terminów niem.